VERLIES DIEPENHEIM JO14 TEGEN KOPLOPER

21 april 11:45  Diepenheim JO14-1 heeft niet voor een stunt kunnen zorgen in de thuiswedstrijd tegen koploper Sportclub Rijssen JO14-1. De ploeg wist wel 3 doelpunten te maken tegen het team dat in de voorgaande 6 wedstrijden nog maar 8 tegentreffers had geïncasseerd, maar de bezoekers waren gewoonweg beter. Het werd 3-8.meer »

GELIJKSPEL DIEPENHEIM JO14

14 april 10:30  De wedstrijd van Diepenheim JO14 tegen het gelijkwaardige ZWO ’23 is geëindigd in een 2-2 gelijkspel. Na afloop van de wedstrijd baalden beide teams van deze puntendeling, hoewel deze volkomen terecht was. Diepenheim omdat het een 0-2 voorsprong niet wist vast te houden, de thuisclub omdat het de beste kansen kreeg op de winst, maar deze niet verzilverden.meer »

DIEPENHEIM JO14 DOET ZICHZELF OPNIEUW TEKORT

9 april 21:00  De spelers van Diepenheim JO14 hebben zichzelf opnieuw tekort gedaan. Waar het vorige week onnodig een 2-1 voorsprong weggaf tegen Delden, kwam het nu thuis tegen het onderaan staande SDOL JO14-1 niet verder dan een 5-5 gelijkspel.meer »

ONNODIGE NEDERLAAG DIEPENHEIM JO14

30 maart 18:15  In de thuiswedstrijd tegen de leeftijdgenoten van Delden heeft Diepenheim JO14 een onnodige 2-3 nederlaag geleden. De ploeg was beter maar vergat de kansen te verzilveren. Delden deed dat in de slotfase wel en boog daarmee een 2-0 achterstand om naar een 2-3 overwinning.meer »

DIEPENHEIM JO14 WEERT ZICH KRANIG IN KWARTFINALE BEKER

27 maart 19:45  Voor zover de herinneringen teruggaan was het de verste competitie- of bekerwedstrijd ooit van een jeugdteam van V.V. Diepenheim. De kwartfinale in de beker 4e klasse Oost tussen de JO14-teams van Rood-Wit ’58 uit Putten en Diepenheim. Desondanks waren er naast de meerijdende ouders ook nog andere toeschouwers uit Diepenheim op het duel afgekomen, waarvoor veel dank. Het publiek kreeg een spannende en sportieve wedstrijd voorgeschoteld, waarbij de thuisclub zich uiteindelijk na een verdiende 2-1 overwinning plaatste voor de halve finale.meer »

WIND, REGEN EN HAGEL DEREN DIEPENHEIM JO14 NIET

23 maart 17:30  Na twee wedstrijden waarin maar 1 punt werd gehaald, heeft Diepenheim JO14 weer een overwinning behaald. De uitwedstrijd tegen Mariënheem JO14-1 eindigde in 3-11.meer »

Ga naar archief